اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۱۰۹۴

با تلاش بسیار دیوار برلین هادرسفیلد را فرو ریختیم

با تلاش بسیار دیوار برلین هادرسفیلد را فرو ریختیم
ژوزه مورینیو می‌گوید تیمش برابر هادرسفیلد کاری بزرگ انجام داد که برنده شد چرا که حریف مقابل دروازه‌اش دیواره دفاعی بسیار مستحکمی شبیه به دیوار برلین ایجاد کرده بود.
۱۳:۴۰ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۶
وانانیوز|

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد معتقد است تیمش در بازی شب گذشته با هادرسفیلد بسیار تلاش کرد تا توانست از دفاع متراکم حریف عبورکند و به پیروزی ۲ بر صفر در هفته بیست و ششم لیگ برتر برسد.

مورینیو که خود استاد فوتبال دفاعی است، تصور می‌کند دیواری دفاعی بسیار مستحکمی در اطراف دروازه‌اش ایجاد کرده بود که گذر از آن بسیار سخت بود.

وی به همین خاطر عنوان کرد:مقابل هادرسفیلد، کاملا بازی را تحت کنترل داشتیم. اما در پایان نیمه اول بازی صفر بر صفر بود.فکر می‌کنم در ۴۵ دقیقه نخست تقریبا ۸۵ درصد مالکیت توپ داشتیم اما این مشخصه کافی نبود.نیمه دوم هم همین وضعیت را داشتیم.آنقدر بر بازی مسلط بودیم و یکپارچه حمله می‌کردیم که خط دفاع خودمان،‌از دروازه بسیار فاصله داشت.به این ترتیب مجبور شدیم حوصله به خرج دهیم.مجبور بودیم فشار را بر حریف را مرتب اعمال کنیم. باید کاری می‌کردیم که دیوار برلینی که داوید واگنر، مربی هاردسفیلد در اطراف دروازه‌ تیمش ایجاد کرده‌بود، فروریزد.

در این مصاف لوکاکو در دقیقه ۵۵ تحت فشار دائمی سرخ‌پوشان اولدترافوردی موفق شد گل نخست را به ثمر رساند. پس از او آلکسیس سانچس،‌خرید جدید یونایتد دقیقه ۶۸ گل دوم را را زد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین